niedziela, 18 maja 2014

Poznaj Anath! C:



Jakim jestem czytelnikiem?

Chciałabym podziękować Jane za wciągnięcie mnie do tej zabawy ^^
A więc, zaczynamy!
Aaa, no i jeszcze jedno. Początek trochę jak u Jane, ale chyba nie ma mi tego za złe ;>

 
1. Jestem dumna... z bycia blogerką i posiadanie swojej wielkiej pasji. Cieszy mnie również to, że choćby nie wiem co, zawsze znajdę czas na czytanie!

2. Nie cierpię... kiedy ludzie oceniają książki po okładce. Denerwuje mnie również to, że tak mało osób czyta i ciężko jest znaleźć osobę ze swojego otoczenia, z którą mogłoby się porozmawiać o literaturze. 

3. Kocham… Varena, Jace’a, Bradina <3 KSIĄŻKOWE CIACHA <3



4. Marzę o tym… by w końcu zdobyć i przeczytać caaałą kolekcję książek, na które mam ochotę *.*

5. Najczęściej czytam… w swoim pokoju, około 21:30 – 23:30. Kiedy mam czas, także w dzień.

6. Uwielbiam… mogłoby to zabrzmieć banalnie, ale dobrą lekturę. Zwłaszcza kiedy jest brzydka pogoda, włączam ulubioną nocną lampkę i czytam :D

7. Co czytam najczęściej? Oczywiście paranormalne romanse! :D zaraziłam się tym gatunkiem od serii „Dary Anioła” i nie mogę przestać :3 dochodzą do tego zwykłe romanse ale także książki o tematyce wojennej lub historycznej. Lubię także (auto)biografie.




8. Kiedy biorę do rąk książkę, zwracam uwagę na… obszerność książki. O wiele bardziej lubię czytać te „grubsze”. Uważam, że może zmieścić się w niej o wiele więcej cudownych historii niż w tych „chudszych” ;)

9. Lubię… zarażać innych czytaniem. 

10. Są piosenki… z którymi kojarzy mi się wiele książek. Bywają chwile, kiedy nucę melodię „Lost”, a natychmiast na myśl nasuwa mi się „Ostatnia spowiedź tom I” :3


 

11. Nie lubię… kiedy kończę czytać lekturę, która zawładnęła moim sercem :C

12. Jeszcze gorsze jest… to, kiedy taka książka nie ma drugiej części…

13. Moimi ukochanymi autorami są… Cassandra Clare, Carlos Ruiz Zafón, Eric-Emmanuel Schmitt ^^




14. Gatunek, który mnie nie interesuje… to kryminał. Po prostu nie cierpię kryminałów -_-

15. Chciałabym… znaleźć chłopaka, który czyta i nie obce jest mu miejsce zwane biblioteką (;

Do zabawy zapraszam:

                                                               Star. Black
                                        Beti G.
                                 Darię Urbańską

12 komentarzy:

  1. Punkt 11 i 12 - sama prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dziękuję za zaproszenie do zabawy :)
    Również uwielbiam Jace'a oraz zarażać innych chęcią do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uważam, że w tych chudszych książkach może kryć się więcej emocji niż w niejednym tomisku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że mamy bardzo wiele wspólnego! Rozumiem aż za dobrze to straszne uczucie, gdy jakaś dobra książka nie ma kolejnej części.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis :) Troszkę lepiej Cię poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie się z tobą zgadzam w wielu kwestiach :D
    Hej, jesteśmy do siebie podobne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w wielu punktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się w wielu punktach, jednak ja oceniam książki po okładce :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń