niedziela, 12 czerwca 2016

Wielki Powrót

"Najwyższa jakość"




Kilkanaście miesięcy temu pożegnałam się ze swoimi czytelnikami, ale zaznaczyłam, że tylko na jakiś czas. Obiecałam, że wrócę. Co mnie do tego skłoniło? Jak niektórzy wiedzą, nie jestem fanką „modnych pozycji”, ale od pewnego czasu słyszałam o wspaniałej powieści, mówią, że jest „najlepszej jakości”… postanowiłam się skusić i przedstawić Wam swoją opinię w tej właśnie recenzji.

Co mam na myśli?

„Najwyższa jakość” to najnowsza powieść autorstwa Cacao DecoMorreno, wydana przez wydawnictwo Extra Ciemne. Pozycja po prostu powala na kolana. Gdybym chciała opisać wszystkie jej zalety, to ma recenzja ciągła by się w gęstą i ciemną nieskończoność. Fabuła jest mroczna i ciemna niczym kakao. Zapewniam Was, że nie czeka tutaj ani jedno gorzkie rozczarowanie! Historia bardzo interesująca, częste zwroty akcji – zabawa niczym w rosyjskiej ruletce. Pan DecoMoreno dodając różnorodne składniki stworzył smaczne zakończenie. Bardzo polecam!
Aż ślinka mi cieknie na samą myśl, że już wkrótce zastaną wydane kolejne części trylogii! „Największa Przyjemność” i „Najlepszy Smak” już przed nami!


10/10


Pozdrawiam serdecznie,
Anath
Ewa Barglik, autorka wszechstronnie-zaczytanej

6 komentarzy:

  1. Efka ! Wróciłaś i bardzo się z tego cieszę :D
    A co do tej pozycji... uwielbiam :3
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że piszesz o kakao:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, ja też jestem po lekturze tej powieści, ale nie uważam jej za wybitną. Szczególnie zraziła mnie ilość czarnoskórych bohaterów i stosunek autora do nich - żenada. Nie polecam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się tego nie zauważyć... jednakże ten minus został oślepiony blaskiem pozostałych zalet!

      Usuń
  4. Ciesze się że w końcu wróciłaś :)
    Czekam na większą aktywność z Twojej strony, już nie mogę się doczekać.
    Pozdrawiam :)
    In my different World

    OdpowiedzUsuń